Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Μini album ''all about me''

To πρώτο μου mini album το έφτιαξα για την πρόκληση του enjoy scrapping και της Λένας και μάλιστα είμαι μέσα στις νικήτριες! Δεν περιλαμβάνει τα πάντα για μένα, αλλά μερικά για να πάρετε μια ιδέα! Χρησιμοποίησα το φοβερό kit pixie glen (που πήρα από τη Λένα), τα et cetera της bo bunny και άλλα χαρτιά της συλλογής μου.
Αναπόλησα έντονα τα παιδικά μου χρόνια και ευχαριστήθηκα πολύ την κατασκευή του, αν εξαιρέσουμε ότι ξενύχτησα, γιατί τη μέρα ο μικρός ανακάτευε τα υλικά..
Ανυπομονώ να φτιάξω το επόμενο!

Το εξώφυλλο


   Σε ηλικία 2  χρονών


                                         5-11 χρονών


 Στην Τήνο και
  το Περτούλι Τρικάλων


Οι αγαπημένοι μου γονείς και ο 1ος χορός του γάμου μου
                             
                                   
                   8ος μήνας εγκυμοσύνης
                 και ο Γιώργος μου ντυμένος τιγράκι!



    
  Καλοκαίρι 2011 στο Dubai, στο θέρετρο Madinat



                              το οπισθόφυλλο, για να μη
                                     μείνει παραπονεμένο!


17 σχόλια:

  1. Καλορίζικο Σαντούλι το blogακι σου!!! Και έλεγα οτι θα σου κανω ποδαρικό.Με πρόλαβαν!!!χαχαχα
    Οσο για το μινι σου τα χουμε ξαναπεί!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την!!! Καλορίζικο σου εύχομαι και πάντα γεμάτο υπέροχες δημιουργίες και αναμνήσεις!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρησιμοποίησες το κιτ με εξαιρετικό τρόπο!Υπέροχες φωτο!Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!Καλορίζικο το blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ SANDY!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ BLOG ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ MINI ALBUM!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σάντυ καλορίζικο το μπλογκ σου!! Υπέροχο το αλμπουμ σου και εύχομαι να γεμίσει και με άλλες ευχάριστες και ευτυχισμένες στιγμές!! Καλώς σε βρήκα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες δημιουργίες!!!Μπράβο Σάντυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Σάντυ και καλώς σε βρήκα και καλώς μας 'ηρθες στην μπλογκογειτονίτσα μας!!!!Πάρα πολύ όμορφο το άλμπουμ σου για να κρατάει τις πολύ όμορφες αναμνήσεις σου!!!!
    Σε νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη σου μερα//με ενα ομορφο δωρακι να το χαρεις..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια! Μόλις είδα ότι είμαι στις νικήτριες και είμαι πολύ χαρούμενη, ανυπομονώ να παραλάβω το δωράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα Sandy στο ωραίο σου ιστολόγιο!!! Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλως σε βρηκα Σαντυ!υπεροχο το μινι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!