Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Το πρώτο μου βραβείο!

Νωρίς - νωρίς πήρα το πρώτο μου blogoβραβείο από τη Βάλια και την ευχαριστώ πολύ! (Άργησα όμως λιγάκι να το αναρτήσω...)



Πρέπει τώρα να πω 7 πράγματα για μένα:

1. Λατρεύω την οικογένειά μου! Λατρεύω και την οικογένεια που έχω δημιουργήσει (το γιο μου και τον άντρα μου), αλλά και την οικογένεια στην οποία μεγάλωσα!
2. Τρελαίνομαι για γλυκά και ειδικά για ό,τι έχει σοκολάτα!
3. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι κατασκευές, το scrapbooking, η διακόσμηση και η ζαχαροπλαστική!
4. Με αναζωογονούν ιδιαίτερα τα ταξίδια και η φωτογραφία! Από κάθε ταξίδι τυπώνουμε αμέτρητες φωτογραφίες! Θα ήθελα να μπορώ συνέχεια να ταξιδεύω και να φωτογραφίζω!
5. Δε βαριέμαι ποτέ τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο! Έχω μάθει απ' έξω τις ατάκες!
6. Με ευχαριστούν οι επισκέψεις σε μουσεία και αξιοθέατα!
7. Aγαπάω πολύ την Ελλάδα μας!

Πρέπει τώρα να δώσω κι εγώ το βραβείο! Το δίνω λοιπόν...

1. Στη Marie με το marie-meraki
2. Στη Χαρά με το artistry-hs
3. Στην Άννα με το anna-glykesdimiourgies
4. Στη Xριστίνα με το happymommy-christina
5. Στο γιο μου
6. Στον άντρα μου
7. Στους γονείς μου

Φιλάκιαααααα!

4 σχόλια:

  1. Το πρώτο μου βραβείο!!!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ Sandy!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ δεν ξέρω πώς να το αναρτήσω!!!!Ελπίζω σύντομα όμως!!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σώζεις τις εικόνες στον υπολογιστή σου, τις αναρτάς στο blog σου λέγοντας 7 πράγματα για σένα και μετά γράφεις σε ποιους θέλεις να δώσεις το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!