Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Λαμπάδες!

Γεια σας αγαπημένες μου blogoφιλενάδες!
Xριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Υγεία κι ευτυχία!
Τι κάνετε; Eλπίζω να περάσατε καλά το Πάσχα! Εμείς περάσαμε πολύ όμορφα, πήγαμε κλασικά στο χωριουδάκι μου, στην Καρδίτσα, ο καιρός μας τα χάλασε, αλλά δεν το βάλαμε κάτω, περάσαμε πολύ ωραία!
Για να μείνω λιγάκι στο πασχαλινό κλίμα, θα αναρτήσω σήμερα τις λαμπάδες που έφτιαξα, δύο για τις νονές του Γιώργου και μία για μένα. Δεν τις φόρτωσα πολύ, είναι σχετικά απλές, δεν προλάβαινα να κάνω πολλά, γιατί φυσικά ξεκίνησα τελευταία στιγμή.. Ωστόσο δεν ήθελα και να τις πολυφορτώσω! Περίεργο πράγμα για μένα!

Η λαμπάδα για τη Χρύσα, την αδερφή μου:

H λαμπάδα για τη Μάγδα, την ξαδέρφη μου:

Και η δική μου:

Και εδώ όλες μαζί:

Θέλω να δηλώσω πως οι φωτογραφίες τις αδικούν! Στις παραλήπτριες πάντως άρεσαν! Τουλάχιστον έτσι έδειξαν! Αν και πριν τις δώσω στα κορίτσια, πέρασαν από το άγρυπνο μάτι του αντρούλη μου για επιβεβαίωση!

Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλάκια σε όλες!

Σάντυ

4 σχόλια:

  1. Πανεμορφες!!!! Και του χρόνου!!!!
    Και εγω ετσι κανω,αν δεν δεν το δείξω στον άντρα μου νιώθω ανασφαλεια χαχαχαχαχα
    Νομίζω ότι έιναι πιο αντικειμενικοι γιατί έιναι έξω απο τον χορό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάρα πολύ ωραίες Σάντυ μου!!Και του χρόνου!! Είναι πολύ ξεχωριστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες είναι!!!!!! Και του χρόνου Σάντυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά πανέμορφες!!! Μπράβο σου κορίτσι μου. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!