Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

My craft place

Γεια σας! Λίγες ώρες πριν λήξει η προθεσμία για την πρόκληση της Λένας από το enjoy scrapping, αναρτώ επιτέλους τη συμμετοχή μου! Φυσικά την τέλειωσα χθες το βράδυ (για να μην πω νύχτα), ως συνήθως τελευταία στιγμή! Η πρόκληση ζητούσε να φτιάξουμε μια σύνθεση με τη φωτογραφία του χώρου στον οποίο απολαμβάνουμε το scrapbooking. Μόλις χθες σκέφτηκα ότι κανονικά έπρεπε να είμαι κι εγώ στη φωτογραφία (μη χάσω), να με δείτε επί τω έργω! Αλλά τέτοια ώρα, τέτοια λόγια.. Η σύνθεση ούτως ή άλλως  τελείωνε, ο γιος μου τριγύριζε και ανακάτευε κι εγώ μόνο για φωτογραφία δεν ήμουν, χι - χι!  Εκεί να δείτε απόλαυση....
Ιδανικά θα ήθελα έναν δικό μου περιποιημένο χώρο, με πολλά ράφια, ωραία χρώματα και φως. Δυστυχώς δεν έχω γραφείο στο σπίτι και την πληρώνουν αρκετά έπιπλα, αλλά κυρίως η καλή μου η τραπεζαρία! Γι' αυτό και δεν μπορώ να έχω συνέχεια όλα τα εργαλεία και τα υλικά πάνω, οπότε τη μία τα μαζεύω, την άλλη τα αραδιάζω! Κυρίως τα αραδιάζω τη νύχτα και τα μαζεύω τη μέρα, είμαι και νυχτερινός τύπος στο scrapping.. Μονίμως ψάχνω κάτι, το οποίο πριν ήταν μπροστά μου και ξαφνικά εξαφανίστηκε! Χαρτιά, κορδέλες και τα αγαπημένα μου στρας και glitter είναι παντού..
Τώρα, αν δείτε κάτω από το γυαλί της τραπεζαρίας, είναι στολισμένη με χριστουγεννιάτικα, για να εμπνέομαι.

Για να μη μακρυγορώ, (αν και μακρυγόρησα!), ορίστε  η σύνθεσή μου:


Η φωτογραφία


Ο τίτλος και ένα συνοπτικό journaling (αν και ήθελα να γράψω πολλά..)


Μια πεταλούδα με glitter περιμετρικά και με pom pon για κεραίες


Μια χάρτινη δαντέλα


Η γωνία της σύνθεσης είναι σφραγισμένη με θερμή, ανάγλυφη αποτύπωση με λευκή ιβουάρ σκόνη, σε κάποια σημεία έχω βάλλει glitter και στρας



Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλάκια!!!
Σάντυ








5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη Σαντυ! Σε λίγο καιρό κι εγώ θα εξοριστώ στην τραπεζαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Σάντυ και εγώ μια από τα ίδια στην τραπεζαρία που θα πάει όμως δεν θα φύγουμε από το νησί θα κάνω μια δωματιάρα να το ευχαριστηθώ.Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τραπεζαρία είναι η αρχή για κάθε scrapbooker!!
    Άπλετος χώρος κι η απόλαυση ξεκινά!
    Μου άρεσε πολύ η ανάγλυφη αποτύπωση που έχεις κάνει!Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά είναι !!Εγω τα φτιάχνω στο χαλί στο σαλόνι !!!!!Το θέμα είναι η διαθεση και όχι ο χώρος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!