Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Γιορτινό tag

Χρόνια πολλά και καλά σε όλους! Πώς περάσατε; Eμείς στο χωριό περάσαμε πολύ όμορφα, οικογενειακά με πολύ φαγητό και βόλτες, αλλά χιόνια είδαμε μόνο στο ταξίδι (και κάναμε το διπλάσιο χρόνο για να φτάσουμε...)
Τελευταία ανάρτηση για φέτος με ένα γιορτινό tag δώρου, που φτιάχτηκε εντελώς τελευταία στιγμή (συγκεκριμένα λίγο πριν φύγουμε για το χωριό), οπότε λόγω έλλειψης χρόνου είναι αρκετά απλό. 'Εχω τονίσει το κεντρικό μοτίβο με θερμή, ανάγλυφη αποτύπωση με χρυσή με glitter σκόνη,  έχω βάλει χρυσή τρέσσα γύρω γύρω, ένα λουλουδάκι στο κέντρο και ένα μικρό δεντράκι κάτω.
Το tag - καρτούλα το έφτιαξα δύο φορές, για να συνοδέψει τα δώρα για τις νονές του γιου μου, την αδερφή μου Χρύσα και την ξαδέρφη μου Μάγδα.


Εύχομαι καλή πρωτοχρονιά σε όλους!!!
Ακούστε και τα κάλαντα!

4 σχόλια:

  1. και μου το χαρισε η αδερφουλα μου για τη γιορτη μου!!!!ευχαριστωωωωωω:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΠΛΟ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟ 2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως σε βρηκα!!!!Καλη Χρονια με Υγεια Χαρα Ευτυχια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!