Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Wedding party

Γεια σας!
Την παρακάτω σύνθεση την έκανα για την πρόκληση των scrapbookers in Greece, μας ζητούσε να κάνουμε μια σύνθεση γεμάτη glitter! Αυτή η πρόκληση ήταν κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου, έπρεπε να δικαιώσω το όνομα του blog μου,  έβαλα παντού glitter και στρασάκια, δεν ξέρω βέβαια αν φαίνονται καλά.  Οι φωτογραφίες είναι κι αυτές σε λαμπερό κλίμα, είναι από τη δεξίωση του γάμου μου, η άφιξή μας και ο 1ος χορός. To χαρτί είναι από το beautiful dreamer kit από τη Λένα.



Ο τίτλος (με glitter στα γράμματα)

Glitter και στρας στο μεγαλείο τους! ''Δαντελωτός'' κύκλος με φούξια-μωβ ''στρασένιο'' λουλούδι, ασημί στρας γύρω γύρω και glitter στη λουλουδένια μπορντούρα και στα γράμματα


Άλλη μια λεπτομέρεια, στρας στη χάρτινη ''αλυσίδα'', ροζ πέρλες στη γωνία, μωβ κορδόνι στο δέσιμο των χαρτιών

Glitter και στο λουλουδένιο μοτίβο του χαρτιού

Glitter και στα λουλούδια

Ελπίζω να σας αρέσει!
Ήταν η τελευταία μου σύνθεση και ανάρτηση για φέτος, τα λέμε του χρόνου!
Αύριο φεύγουμε για το χωριουδάκι μου στην Καρδίτσα, σας βάζω από νωρίς τα κάλαντα, λίγες μέρες πριν την παραμονή των Χριστουγέννων!
Καλές γιορτές και υγεία σε όλους!

3 σχόλια:

  1. Πωπω λάμψη!!!!!!! Μου αρέσει που τόνισες με Glitter το σχέδιο του χαρτιού και το Cluster με τα υπέροχα λουλούδια!
    Να περάσετε τέλεια στην Καρδίτσα!
    Καλό ταξίδι και Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oh wow Sandy this is so beautiful, so pretty and such gorgeous photos.
    I love your blog name :)
    hugs Mandy xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γκλιτεράτο όπως αρμόζει και στο όνομά σου. Καλή επιτυχία στην πρόκληση και Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!